Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Журавська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Журавський В. Л. Комп'ютерне тестування професійної компетентності державних службовців [Електронний ресурс] / В. Л. Журавський, Л. М. Журавська // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 219-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_12_31 Розроблено модель системи комп'ютерного тестування державних службовців. Запропоновано створення Центру тестування професійної компетентності та складання екзамену при вступі на державну службу у формі централізованого комп'ютерного тестування.
| 2. |
Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх еко-номістів до професійного саморозвитку [Електронний ресурс] / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 151-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_41 Розроблено модифікований курс з дисципліни "Педагогіка та психологія" з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксиологічного підходу, визначено структурні компоненти: мотиваційно-цільовий, пізнавально-операційний, професійно-орієнтовний, особистісно-регулятивний. Особливу увагу приділено тренінговим заняттям, метою яких є саморозвиток та с самовдосконалення особистості. Відзначено тривекторну спрямованість НДР студентів, зокрема: налагодження зв’язків та отримання інформації щодо економічних досліджень ринку, розвиток професійних та дослідницьких умінь, підвищення професійної спрямованості та науково-професійного розвитку. Обгрунтовано необхідність особистісно-професійного саморозвитку студента за трьома напрямами: професійним, психолого-педагогічним, науковим, в межах яких відбувається формування комунікативної, управлінської, ціннісно-мотиваційної, самоосвітньої та самоуправлінської компетентностей.Представлен разработанный автором модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксиологического подхода, определены структурные компоненты: мотивационно-целевой, познавательно-операционный, профессионально-ориентированный, личностно-регулятивный. Особое внимание уделено тренинговым занятием, целью которых является саморазвитие и самосовершенствование личности. Отмечена трёхвекторная направленность НИР студентов, в частности: налаживание связей и получение информации относительно экономических исследований рынка, развитие профессиональных и исследовательских умений, повышение профессиональной направленности и научно-профессионального развития. Обоснована необходимость личностно-профессионального саморазвития студентов по трем направлениям: профессиональному, психолого-педагогическому, научному, в пределах которых происходит формирование коммуникативной, управленческой, ценностно-мотивационной, самообразовательной и самоуправленческой компетенций.The article is devoted to prfessional development of economic university students. The authors draw attention to significante of psychological and pedagogical subjects and scientific work in terms of professional training of future economists; substantiate necessity of applying a modified course of psychology and pedagogics.Запропоновано модифікований курс з дисципліни “Педагогіка та психологія” з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксеологічного підходу, який реалізується на наступних етапах: професійно-діагностичному, на етапі аналізу індивідуальних результатів, визначенні персональної траєкторії самовдосконалення, складанні програми особистісно-професійного саморозвитку, реалізації програми саморозвитку, професійно-орієнтовній самодіагностиці, аналізі індивідуальних результатів, визначенні програми особистісно-професійного саморозвитку та реалізації програми особистісно-професійного саморозвитку. Обґрунтовано взаємозв’язок таких структурних елементів модифікованого курсу: вступ, педагогіка як наука, структура особистості, активність особистості, розвиток та саморозвиток особистості, психічні пізнавальні процеси, навчання, самонавчання, психічні властивості, виховання, регулятивний аспект поведінки, емоційні стани, рівні прояву психіки, формування Я-концепції, управління саморозвитком, спілкування, ефективна взаємодія, поведінка особистості у конфлікті, публічний виступ, зворотний зв'язок у навчанні.Представлен модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксеологического подхода, реализуемого на следующих этапах: профессионально-диагностическом, на этапе анализа индивидуальных результатов, определении персональной траектории самосовершенствования, составлении программы личностно-профессионального саморазвития, реализации программы саморазвития, профессионально-ориентировочной самодиагностики, этапе анализа индивидуальных результатов, определения программы личностно-профессионального саморазвития и реализации программы личностно-профессионального саморазвития. Проанализированы структурные элементы модифицированного курса: введение, педагогика как наука, структура личности, активность личности, развитие и саморазвитие личности, психические познавательные процессы, обучение, самообучение, психические свойства, воспитание, регулятивный аспект поведения, эмоциональные состояния, уровни появления психики, формирование Я-концепции, управление саморазвитием, общение.Presented a modified course of discipline "Pedagogy and Psychology" for the formation of future economists to professional self-development in the context of the praxeological approach.
| 3. |
Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку [Електронний ресурс] / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_19 Розроблено модифікований курс з дисципліни "Педагогіка та психологія" з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксиологічного підходу, визначено структурні компоненти: мотиваційно-цільовий, пізнавально-операційний, професійно-орієнтовний, особистісно-регулятивний. Особливу увагу приділено тренінговим заняттям, метою яких є саморозвиток та с самовдосконалення особистості. Відзначено тривекторну спрямованість НДР студентів, зокрема: налагодження зв’язків та отримання інформації щодо економічних досліджень ринку, розвиток професійних та дослідницьких умінь, підвищення професійної спрямованості та науково-професійного розвитку. Обгрунтовано необхідність особистісно-професійного саморозвитку студента за трьома напрямами: професійним, психолого-педагогічним, науковим, в межах яких відбувається формування комунікативної, управлінської, ціннісно-мотиваційної, самоосвітньої та самоуправлінської компетентностей.Представлен разработанный автором модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксиологического подхода, определены структурные компоненты: мотивационно-целевой, познавательно-операционный, профессионально-ориентированный, личностно-регулятивный. Особое внимание уделено тренинговым занятием, целью которых является саморазвитие и самосовершенствование личности. Отмечена трёхвекторная направленность НИР студентов, в частности: налаживание связей и получение информации относительно экономических исследований рынка, развитие профессиональных и исследовательских умений, повышение профессиональной направленности и научно-профессионального развития. Обоснована необходимость личностно-профессионального саморазвития студентов по трем направлениям: профессиональному, психолого-педагогическому, научному, в пределах которых происходит формирование коммуникативной, управленческой, ценностно-мотивационной, самообразовательной и самоуправленческой компетенций.The article is devoted to prfessional development of economic university students. The authors draw attention to significante of psychological and pedagogical subjects and scientific work in terms of professional training of future economists; substantiate necessity of applying a modified course of psychology and pedagogics.Запропоновано модифікований курс з дисципліни “Педагогіка та психологія” з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксеологічного підходу, який реалізується на наступних етапах: професійно-діагностичному, на етапі аналізу індивідуальних результатів, визначенні персональної траєкторії самовдосконалення, складанні програми особистісно-професійного саморозвитку, реалізації програми саморозвитку, професійно-орієнтовній самодіагностиці, аналізі індивідуальних результатів, визначенні програми особистісно-професійного саморозвитку та реалізації програми особистісно-професійного саморозвитку. Обґрунтовано взаємозв’язок таких структурних елементів модифікованого курсу: вступ, педагогіка як наука, структура особистості, активність особистості, розвиток та саморозвиток особистості, психічні пізнавальні процеси, навчання, самонавчання, психічні властивості, виховання, регулятивний аспект поведінки, емоційні стани, рівні прояву психіки, формування Я-концепції, управління саморозвитком, спілкування, ефективна взаємодія, поведінка особистості у конфлікті, публічний виступ, зворотний зв'язок у навчанні.Представлен модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксеологического подхода, реализуемого на следующих этапах: профессионально-диагностическом, на этапе анализа индивидуальных результатов, определении персональной траектории самосовершенствования, составлении программы личностно-профессионального саморазвития, реализации программы саморазвития, профессионально-ориентировочной самодиагностики, этапе анализа индивидуальных результатов, определения программы личностно-профессионального саморазвития и реализации программы личностно-профессионального саморазвития. Проанализированы структурные элементы модифицированного курса: введение, педагогика как наука, структура личности, активность личности, развитие и саморазвитие личности, психические познавательные процессы, обучение, самообучение, психические свойства, воспитание, регулятивный аспект поведения, эмоциональные состояния, уровни появления психики, формирование Я-концепции, управление саморазвитием, общение.Presented a modified course of discipline "Pedagogy and Psychology" for the formation of future economists to professional self-development in the context of the praxeological approach.
| 4. |
Журавська Л. Причини надмірного естрадного хвилювання: теоретичні аспекти проблеми фобій музичного виконавства [Електронний ресурс] / Л. Журавська // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_29
| 5. |
Журавська Л. Музично-естетичне виховання українського дошкілля. Порівняльна характеристика освітніх топ-програм [Електронний ресурс] / Л. Журавська // Молодь і ринок. - 2017. - № 7. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_7_26
| 6. |
Борисенко Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух // Врачебное дело. - 2017. - № 7. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2017_7_4
| 7. |
Журавська Л. М. Функціональна модель самокерованого автономного навчання студентів [Електронний ресурс] / Л. М. Журавська // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_17_9 Формування самокерованої, самостійної особистості, здатної управляти розвитком власних здібностей, підвищенням свого професійного і культурного рівня впродовж усього життя - актуальна проблема сучасності. Одним зі шляхів її вирішення є впровадження самокерованого автономного навчання, що розглядається як такий його вид, що забезпечує процес самоуправління навчальною діяльністю, його внутрішню та зовнішню сторони. Досліджено взаємозв'язок між поняттями самоуправління, самокерівництво, автономія навчання в закладі вищої освіти. Акцентовано увагу на відмінності понять і функцій самоуправління та самокерівництва навчанням, охарактеризовано їх особливості. Самоуправління розглядається як процес досягнення цілей навчання, що спрямовується і підтримується виконанням функцій самокерівництва та наданням студентам автономії у навчанні. Воно передбачає здійснення функцій цілепокладання, самопланування, самоорганізації, самомотивації, самоконтролю. Функції самокерівництва навчанням - низка незалежних самовизначень студента: очікувань, цілей, ресурсів, можливостей, культури, власної стратегії і моделі навчання, а також прояв відповідальності, самомотивування, саморегуляції, ініціативи, самооцінки й відповідності їх процесу навчання. Усі функції самоуправління та самокерівництва у процесі їх реалізації інтегруються, здійснюючи синергетичний ефект для досягнення очікуваних результатів навчання. З'ясовано та розведено суті понять "автономія" та "автономність". Автономність - це якість особистості, її самостійність, здатність до самовизначення щодо прийняття рішень і дій студента на основі власних принципів, поглядів, цінностей тощо. Автономія - це визнання і надання автономних прав студенту на розвиток і вияв автономності у процесі навчання, умова формування самостійності і здатності до самокерованого автономного навчання, здійснення процесу самоуправління. Усі підходи знайшли втілення у функціональній моделі самокерованого автономного навчання студентів.
|
|
|